חיפוש בבלוג ואתרים רלוונטיים: בעברית, אנגלית ורוסית

יום רביעי, 21 באוקטובר 2009

iMac - מחשב לגרפיקה

אמש, ב-20 לאוקטובר Apple הכריזה על עדכון של מספר דגמי מקים. מסקרן מאוד לגעת ב-Magic Mouse החדש וב-MacBook, אך עוד יותר מעניינים האיימקים החדשים.

בפוסט הקודם שנכתב במרץ השנה חוויתי דעה שהמחשב הנכון היום לגרפיקה זה דגם חדש של Mac mini שאז הוכרז (עם תוספת זיכרון) ולא iMac.

imac-1.jpg

אתמול המצב השתפר. שמו לב על דגם האיימק החזק והיקר ביותר - 27-inch: 2.66GHz. זה מחשב עם מסך גדול ומעולה, הוא תומך בנפח זיכרון עד 16 Mb ויש לא מעבד מרכזי מיוחד Intel Core i5 (עם אפשרות להחליף ל-i7) בעל ארבע ליבות שיודע לעלות מהירות חישובים של הליבות שבשימוש על חשבון אלה שלא משמשים כרגע. יתר על כך, לראשונה תולדות האיימקים, הדגם הזה ניתן לחבר בתור מסך למחשב אחר.

זאת אומרת שכאשר איימק זה יתיישן המשתמש יוכל עדיין להשתמש במסך הנפלא שלו.

mac-mini-ports.jpg

יחד עם זאת כל זה לא אומר ש-Mac mini לא מומלץ. זה מחשב זול וחזק: קיבל מעבד מרכזי מהיר יותר ו-4 Gb זיכרון שמותכן מראש. זאת אומרת שתמורת אותו סכום של כסף ניתן לקבל מחשב חזק יותר ולא לשלם עבור הוספת זיכרון.

תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

יש לי חבר שהוא טכנאי מחשבים תל אביב. הוא מקצוען ואני מאמחנה לא בתחום מחשבים. הוא המליץ לי בחום על מחשבי MAC לביצוע עבודות בעיצוב גרפי.

אני מקוה שהידע שלי עוזר לכם