חיפוש בבלוג ואתרים רלוונטיים: בעברית, אנגלית ורוסית

יום שני, 22 ביוני 2009

תנצלו את כליכם - אלוסטרייטור ואינדזיין

זה פשוט מאוד - ככל אתה יודע את הכלי שלך טוב יותר אתה מצליך לעשות אותו דבר בפחות זמן, ליצור עיצוב מעניין יותר, להטיל עבודה שחורה על המחשב.

מחשב צריך לעבוד - בן אדם לחשוב

שווה פעם אחת להשקיע וללמוד אילוסטרייטור ואינדזיין לעומק ולחסוך שעות, ימים ושבועות עבודה על העבודה השחורה. תרגישו שיש המון דברים ופעולות שניתן לעשות מהר ויעיל יותר.

תלמדו כל סודות של דפי אב, סגנונות מלל, טבלאות, אובייקטים באינדזיין ותראו שבזמן שנשאר אפשר לא רק לשתות כוס קפה אלא לבצע פרויקט נוסף!

איקונים שמעצבים באילוסטרייטור הם ווקטוריים. זאת אומרת שניתן לשנות אותם, להגדיל, להקטין עד בלי סוף. אילוסטרייטור מסיבה שהיא תוכנה ווקטורית מאפשרת לעצב את האיקונים מהר יותר מאשר בפוטושופ. מי שעובד מהר יותר - מרוויח יותר.

אילוסטרייטור מתאימה טוב מאוד, טוב יותר מפוטושופ לעיצוב אתרים. סגנונות מלל וגרפיקה מסתנכרנים, סמלים, ריבוי עמודים, צבעים גלובליים - כל זה קיים באילוסטרייטור ולא קיים בפוטושופ. כל זה מאפשר לעצב אתר מרשים יותר במהותית פחות זמן.

ידעתם שיש גם Pixel Art - אמנות פיקסלים באילוסטרייטור? שלוש שיטות. שמעתם שיש דפי אב באילוסטרייטור?

שגר ושכח

עולם הדפוס משתנה אבל לא כל כך מהר. יש טעם פעם אחת ללמוד לסגור קבצי PDF ולחסוך כל טעויות בשנים הבאות רבות. את השנים האלו חוסכות שעתיים של לימודים.

אני מזמין כל מי שרוצה להיות יעיל יותר לקורסים שלי - 054-5277575

אין תגובות:

אני מקוה שהידע שלי עוזר לכם