חיפוש בבלוג ואתרים רלוונטיים: בעברית, אנגלית ורוסית

יום שישי, 10 באוקטובר 2008

מבוא

שמי אלכסיי קלצל, אני שמח להציג לקהל המעצבים הישראליים את הבלוג החדש שלי. כאן אגלה טריקים רבים ושיטות שימוש רבות בתוכנות וטכנולוגיות אדובי רבות-עוצמה: אילוסטרייטור, אינדזיין, אקרובט, פוטושופ.

דברים אחדים עלי. אני מעצב גרפי פעיל העובד בשוק הישראלי מעל 10 שנים. קיבלתי השכלה גבוה בתחום אמנות והוראה ברוסיה, לא למדתי בארץ. עליתי בשנת 95, מאז שירתתי בצה”ל, עבדתי בסטודיוים לעיצוב ובניית אתרי אינטרנט. חמש שנים אחרונות אני מפליג בתור מעצב עצמאי, מדריך לגרפיקה ממוחשבת ויסודות העיצוב במכללת סלע ומרכז הדרכה ספקטר. יש לי דרגה של מדריך ומומחה מוסמך של חברת אדובי.

בדומה לש”י עגנון נולדתי באוקראינה, לא בירושלים. אולם בניגוד לעגנון בינתיים אני לא השתלטתי על עברית כראוי. אני מבקש סליחה מראש על הלשון הבלתי-מושלמת שלי. אמנם אני מרגיש צורך להתחלק בידע עם דוברי עברית הסובלים מחוסר מידע בלשון הקודש בנושאי אילוסטרייטור ושאר הדברים שנזכרו לעיל.

אני משתמש בתוכנות אדובי לעיצוב עוד מאז המאה שעבר. יש לי הרבה מה לספר.

4 תגובות:

all*over*print אמר/ה...

רעיון מצויין
בהצלחה

אלכסיי קלצל אמר/ה...

תודה!

guzalik אמר/ה...

Спасибо за желание поделиться своими знаниями - не каждый готов. Была на вашей лекци в quicksoft - восхищение и благодарность!!! Есть ли возможность узнавать о следующих - если таковые будут?

אלכסיי קלצל אמר/ה...

Незачто :) О лекциях в Квиксофте, если еще позовут, я сообщу здесь в блоге. Ну и конечно на их сайте можно будет узнать

אני מקוה שהידע שלי עוזר לכם