חיפוש בבלוג ואתרים רלוונטיים: בעברית, אנגלית ורוסית

יום שני, 12 באפריל 2010

CS5 הגיעה: איפה לקרוא על החידושים

בקליפורניה עוד היה לילה כשהוכרזה רישמית חבילת CS5 בעלת לא מעט חידושים שווים. אני, בתור שותף עיסקי ובעל מניות של אדובי, הייתי מודע עליהם עוד לפני ועכשיו סוף-סוף מותר. חוץ מלהציע להזמין אותי לסדנה על החידושים במשרדכם, כל מי שיודע לקרוא יוכל לקרוא עליהם לבד. הינה רשימת סקרים טובים:

1. Adobe Creative Suite 5 Brings Sexy Back

2. Illustrator CS5 New Features

3. A First Look at InDesign CS5

4. Roundup of InDesign CS5 Features

5. קישורים באתר של אדובי: Illustrator CS5, InDesign CS5, Flash Catalyst CS5

אתם רואים ברשימה תוכנה חדשה: Flash Catalyst. לדעתי היא מהפכנית, היא מעפשרת ליצור תוכן אינטראקטיבי בפלאש או AIR בלי לכתוב קוד! מעכשיו הבלוג שלי הוקדש גם לפלאש קטליסט ובקרוב אני מתכנן להוציא רשומה ראשונה בנושא.

נחזור לעניין של סדנת החידושים ב-CS5 שהצעתי. זה מפגש אחד (אילוסטרייטור, אינדזיין ופלאש קטליסט). כל מזמין יזכה ב-10 אחוז הנחה לעומת המחיר הרגיל שלי. הדרכה למעצב איתן הנדל ואנשיו - חינם.

אין תגובות:

אני מקוה שהידע שלי עוזר לכם