חיפוש בבלוג ואתרים רלוונטיים: בעברית, אנגלית ורוסית

יום שני, 15 במרץ 2010

איכות תצוגת תמונות באינדזיין

שיטת עבודה עם תמונות מיובאות באינדזיין שונה מאילוסטרייטור. אילוסטרייטור רק מציגה תמונות מקושרות בקבציה, לצד כך אינדזיין שומרת העתק באיכות נמוכה (Proxy - נציג) לתמונה בתוך הקובץ ומציגה אותו ולא את תמונה המקורית. זאת אגף אחת הסיבות למה קבצי אינדזיין יחסית כבדים. הנה כמה טיפים בהקשר לנציגי התמונות:

1. לפי ברירת מחדל איכות הנציגים נמוכה, מפוקסלת לצורך תצוגה מהירה יותר של התמונות. העברה לתצוגה באיכות גבוהה מאיטה רק תמונות כבדות, היא אינה מאיטה תמונות ווקטוריות (PDF או AI) או תמונות מרושתות קטנות (כנו בול בערך).

2. במקום כל פעם להעביר כל תמונה ווקטורית ידנית לתצוגה באיכות גבוהה באמצעות Object > Display Performance > High Quality ניתן לשנות העדפות של מצב התצוגה הבסיסי Typical Display. גשו להעדפות: InDesign > Preferences > Display Performance, את התכונה Vector Graphics תגדרו ל-High Resolution. כך כל פעם כשתמונה ווקטורים תשותל באינדזיין איה תוצג באיכות גבוהה אוטומטית.

Display-Performance-1.png

3. אם הסתבכתם וקבעתם הגדרות תצוגה פרטניות (ב-Object > Display Performance) ליותר מידי תמונות ורוצים לבטל אותם, יש להוריד את ההגדרות בפקודה אחת ללא צורך לעבור תמונה תמונה: תבטלו סימון כלשהו (ששום דבר לא יהיה מסומן) ותבחרו פקודה: View > Display Performance > Clear Object-Level Display Settings - כל תמונות תחזרו לאיכות תצוגה ברירת מחדל.

אין תגובות:

אני מקוה שהידע שלי עוזר לכם