חיפוש בבלוג ואתרים רלוונטיים: בעברית, אנגלית ורוסית

יום שני, 16 בנובמבר 2009

הצצה לעתיד: תמיכה בעברית ב-CS5

לפני כשבועיים חברת WinSoft הכריזה על מוצר חדש בשם ScribeDOOR. זה תוסף לתוכנות אינדזיין ואילוסטרייטור CS4 מקוריות אמריקניות (לא ME) שמוסיף תמיכה בעשרים ואחת שפות מזרח כולל עברית. בינתיים התוספים קיימים רק לאינדזיין ואילוסטרייטור אך יכול להיות שכך תראה התמיכה בעברית ב-CS5.

אולי כבר לא נחקה חצי שנה עד ש-WinSoft תוצאי גרסאות ME ויש לנו סיכוי סוף-סוף לעבור להשתמש בתוכנה מקורית המכילה פחות באגים מאשר גרסאות ME.

ScribeDOOR נראת כחלונית:

ScribeDOOR-1.jpg

אתם רואים שמופיעות אותן פעולות שאנו כבר מכירים. לצערנו החלונית נראת אינה נוחה לשימוש, ב-WinSoft ככול הנראה חסר מומחה ב-UI אחרת איך אפשר להסביר שהם גיבבו פעולות שימושיות, פחות שימושיות ושימושיות פעם ביובל באותו שטח ענק בלי אפשרות לקפל מה שפחות שימושי?

שמתם לב כנראה על האיכות הזוועתית של צילום המסך. הוא נלקח ממדריך משתמש רשמי (PDF) שהורדתי באתר WinSoft. התמונה נמחצה בדחיסת JPEG - חברת WinSoft שמפתחת תוכנות לסביבת עבודה של אדובי לא יודעת לשמור קבצי PDF סבירים. שלחתי אל מחירות ושיווק החברה מכתב באנגלית בבקשה להעביר לי צילומי מסך באיכות מקורית או טובה יותר אך לא קיבלתי שום תגובה (למרות שהיו כניסות לבלוג מצרפת באותו יום) - לא אכפת להם. רמת שירות מפחידה.

3 תגובות:

dorit s אמר/ה...

אלכס שלום,
אתה חייב להעביר את הטקסט להגהה.
יש לך הרבה שגיאות בעברית.
בברכה דורית שחורי

אלכסיי קלצל אמר/ה...

שלום דורית.
זה רק בלוג, לא עיתון. לצערי אין באפשרותיי להעסיק מישהו להגהת טקסטים. ברור שתהיו לי שגיאות בעברית כי לא למדתי בארץ. אני כל הזמן עובד על שיפור רמת השפה שלי אך אם היא נמוכה מידי עבורך - לא אוכל לעזור בינתיים.

אנונימי אמר/ה...

יש כבר מזמן משהו כזה מתוצרת הארץ
http://in-tools.com/plugin.php?p=8

אני מקוה שהידע שלי עוזר לכם