חיפוש בבלוג ואתרים רלוונטיים: בעברית, אנגלית ורוסית

יום שלישי, 17 במרץ 2009

מקורות הידע

מי שמתעניין בפוטושופ יודע שב-blogs.adobe.com קיים בלוג של John Neck - מנהל פרויקט פוטושופ. לאחרונה גם מנהל פרויקט אילוסטרייטור David Macy סוף-סוף החליט לפתוח בלוג רשמי על אילוסטרייטור - Inside Adobe Illustrator. אולם המקור הבולט באולם של אילוסטרייטור הוא בלוג של מרדכי גולדינג - לשעבר מנהל פרויקט אילוסטרייטור באדובי. בעולם של אינדזיין זה כמובן בלוג InDesign Secrets שהוא גם פודקאסט.

מי שרוצה לצבור ידע מסודר צריך ללמוד עם ספר. אני ממליץ על סדרת ספרי לימוד רשמיים של אדובי - Adobe Classroom in a Book. לצערנו הם לא קיימים בעברית אבל חוץ מאנגלית ישנו ברוסית ובספות אירופיות אחרות.

עזרה לתוכנות אדובי בגרסת CS4 עברה סופית לאינטרנט. הודות למאמציה של חברת קוויקסופט היא קיימת גם בעברית.

שימוש באילוסטרייטור: בעברית, אנגלית, רוסית.

שימוש באינדזיין: בעברית, אנגלית, רוסית.

ובאתר שלי תוכלו למצוא את אוסף הקישורים שאני מעניק לתלמידים. אספתי בעמוד זה בלוגים, טיפים, תוספים וסקריפטים.

אין תגובות:

אני מקוה שהידע שלי עוזר לכם